T: +48 888-787-473     E: FL@FELTLABEL.PL

Wszystko, co warto wiedzieć o zwrotach w sklepie Felt Label

pakowanie

Dokonywanie zakupów przez internet dla wielu z nas stało się rzeczą tak oczywistą, jak codzienne mycie zębów. Popularność sklepów internetowych rośnie z roku na rok, a wybuch pandemii koronawirusa tylko wzmocnił tę tendencję – z wiadomych powodów. Zdarza się, że od czasu do czasu dostaję pytania odnośnie zwrotów. Postanowiłam więc uporządkować wszelkie kwestie na ten temat i umieścić je w tym miejscu. Mam nadzieję, że poniższy artykuł posłuży za ściągę, ale finalnie nie będziesz z niej często korzystać po otrzymaniu przesyłki z Felt Label :)

Czy zdarzają się zwroty produktów w naszym sklepie?

Prowadzenie sklepu internetowego to masa pracy i zaangażowania. Cieszy mnie każda pozytywna wiadomość na temat produktów, które otrzymują ode mnie klienci. Jednak jak w każdym sklepie, również u mnie zdarzają się zwroty. Co ciekawe, mamy bardzo małą ich ilość. Jeśli już wydarzy się taka sytuacja, najczęściej związana jest z kolorem produktu czy też jego rozmiarem. Jest to zupełnie zrozumiałe – co innego oglądać produkt na zdjęciu, a co innego – wziąć go do ręki. Można się też zwyczajnie, po ludzku – rozmyślić :). Zgodnie z obowiązującym prawem konsument zawsze może zwrócić zakupiony towar, bez podania przyczyny. Mimo obowiązujących przepisów, w niektórych sklepach zdarza się, że zwroty owszem – są możliwe, jednak w praktyce wygląda to tak, jakby chciano nas do nich zniechęcić na różne sposoby… Jeśli zastanawiasz się nad kupnem produktu w Felt Label – nie martw się. Nie stosujemy takich praktyk. Nie robimy problemów w związku ze zwrotami, nie zmienia nam się wówczas humor i nie obrażamy się:). Co jednak warto wiedzieć o zwrotach w mojej manufakturze?

Zasady zwrotów w Felt Label

Obowiązujące prawo daje konsumentowi czas 14 dni na zwrot zakupionego produktu. W Felt Label wydłużamy ten czas – zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że w natłoku obowiązków można o czymś zapomnieć. Jeśli potrzebujesz też większego czasu do namysłu, wychodzę Ci naprzeciw i otrzymujesz „w gratisie” dodatkowe 7 dni na dokonanie zwrotu. Finalnie więc masz aż 3 tygodnie od zakupu na dokonanie zwrotu. Nie musisz podawać żadnego powodu, jednak należy pamiętać o kilku kwestiach. Pakując dla Was paczki przywiązuję ogromną uwagę do każdego, nawet najmniejszego detalu. Ważne jest dla mnie, aby nie tylko produkt cieszył Twoje oko, ale również cała otoczka związana z paczką :). Jeśli więc otrzymasz ode mnie paczkę, ale po namyśle postanowisz ją zwrócić – odeślij ją proszę w możliwie nienaruszonym stanie. Tak zwaną „oczywistą oczywistością”,o której piszę dla porządku, jest także to, że odesłany produkt nie może nosić śladów użytkowania.

Wymiana i zwroty – praktyczne informacje

Jak wspomniałam już wcześniej, zwroty w Felt Label związane są najczęściej z niedopasowaniem rozmiaru czy koloru produktu. Pamiętaj, że zawsze możesz wymienić zakupiony produkty na inny. Może to dotyczyć zarówno całego produktu, jak i jego poszczególnego elementu. Może być nim na przykład pasek od torebki, który okazał się za długi bądź za krótki.

Jeśli zdecydujesz się na dokonanie zwrotu, skontaktuj się ze mną mailowo bądź za pomocą formularza. Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu, ustalimy najdogodniejszą dla Ciebie formę przesyłki. W mailu lub formularzu prześlij też proszę numer konta do zwrotu. Z reguły należności zwracamy w ciągu 2 dni po trzymaniu zwróconej paczki. Aby termin na zwrot nie przepadł, wystarczy poinformować nas o chęci dokonania zwrotu.

Poznaj dokładną procedurę dotyczącą zwrotów i reklamacji.