T: +48 888-787-473     E: FL@FELTLABEL.PL

5 akcesoriów, które ułatwią pracę na home office

IMG_9476

Pandemia koronawirusa, która wybuchła już ponad roku temu, przewróciła życie większości z nas do góry nogami. Zarówno edukacja, jak i praca w dużej mierze przeniosły się do Internetu. To sprawiło, że wiele osób było zmuszonych przejść na tryb zdalny. Home office, który bezsprzecznie ma swoje zalety, jest również dość wymagającym trybem pracy. Do efektywnego i wygodnego wykonywania zadań oraz obowiązków pracowniczych niezbędne jest przede wszystkim ergonomiczne biurko. Ale to nie wszystko! Warto skorzystać z akcesoriów, które ułatwią i umilą pracę w trybie zdalnym. Dzisiaj przygotowałam dla Was listę przedmiotów, które spełnią to zadanie. Zapraszam!

Wielozadaniowa mata na biurko

Niezależnie od tego, czy do celów home office korzystasz z wysłużonego już biurka, czy jesteś posiadaczem całkiem nowego, warto o nie w odpowiedni sposób zadbać. Jak mówi popularne powiedzenie – potrzeba jest matką wynalazków. Dlatego też jakiś czas temu stworzyłam dedykowany produkt, z myślą o wszystkich osobach pracujących w zaciszu swojego mieszkania. Filcowa mata na biurko to minimalistyczne, ale bardzo funkcjonalne akcesorium. Częste korzystanie z biurka i spożywanie przy nim dużych ilości kawy czy herbaty mogą sprawić, że mebel szybko się zabrudzi. Duża podkładka filcowa na biurko zabezpieczy je przed zabrudzeniem, ale również przed zarysowaniami. Proponowana przeze mnie mata na biurko ma właściwości antypoślizgowe, a dodatkowo jest bardzo przyjemna w dotyku i łatwa w czyszczeniu. Możesz ją wykorzystać jako podkładkę pod mysz lub też inne przedmioty.

Dobra organizacja i porządek to podstawa!

Ile razy zdarzyło Ci się, że panujący wokół Ciebie rozgardiasz uniemożliwił skupienie się i wykonywanie obowiązków? Jeśli jesteś posiadaczem prostego biurka, w którym brakuje szuflad, akcesoria do porządkowania bardzo ułatwią Ci życie na home office. W moim sklepie znajdziesz filcowe koszyki, które mogą pełnić przeróżne zadania. Przede wszystkim można w nich przechowywać wszystkie przedmioty, które chcesz mieć pod ręką, ale niekoniecznie masz pomysł, jak je uporządkować. W takim podręcznym organizerze możesz schować wszelkie biurowe przedmioty codziennego użytku – długopisy, ołówki, zakreślacze, spinacze, karteczki i wszystko, czego tylko potrzebujesz do codziennej pracy. Filcowy koszyk może też posłużyć do magazynowania potrzebnych dokumentów lub jako nierzucający się w oczy kosz na papierowe śmieci. Stonowany, utrzymany w modnej szarości design sprawia, że można go ułożyć na pobliskim regale, postawić na biurko lub obok niego.

Papierowe organizery i notatniki

Mimo, iż większość naszego życia przeniosła się do Internetu, to wiele osób nieustannie korzysta z tradycyjnych gadżetów ułatwiających organizację i pracę. Jednym z takich nieśmiertelnych i przydatnych akcesoriów są papierowe notatniki, organizery czy kalendarze. Jak to mówią – papier przyjmie wszystko 😊. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w codziennej pracy korzystać z nowoczesnych technologii i aplikacji, jednak papier i długopis przydadzą się zawsze i wszędzie – również na home office. W sklepach internetowych możemy przebierać w różnorodnych notatnikach i organizerach – z pewnością znajdziesz wśród nich swój wymarzony. Ja polecam postawić na organizery z podziałem na dni, a nawet na godziny – szczególnie jeśli musisz (lub lubisz!) dokładnie rozpisywać swoje zadania, albo Twoja praca polega na odbywaniu spotkań i rozmów (zarówno tych tradycyjnych, jak i internetowych meetingów). 😊

Tablica nad biurkiem

Jednym z gadżetów, który przydaje się zarówno dorosłym, jak i dzieciom są tablice – korkowe lub magnetyczne. To niejako tradycyjna wersja tablic, które również znajdziemy w Internecie😊. W sklepach z wyposażeniem wnętrz znajdziemy ogromny wybór tablic, które można dostosować do swoich potrzeb. Na takiej tablicy możesz umieścić listę zadań, ważne informacje, listę zakupów, ale również sympatyczne pamiątki – chociażby pocztówki, zdjęcia czy magnesy z podróży. Dzięki dużej ilości rodzajów tablic możesz zorganizować swoją pracę w bardzo łatwy sposób, a dodatkowo każdy z domowników może też widzieć na bieżąco, kiedy na przykład nie wolno Ci pod żadnym pozorem przeszkadzać :). Tablice to świetny gadżet dla osób, które lubią uporządkowanie, ale także świetny pomysł na aranżację przestrzeni na ścianie – szczególnie, gdy nie mamy na to lepszego pomysłu. Uporządkowane biurko, organizery i tablica sprawią, że poczujesz ducha biura we własnym pokoju :)

Odpowiednie oświetlenie

Aby Twoja praca była efektywna i wygodna, nie możesz zapomnieć też o odpowiednim oświetleniu. Pracując na home office nie możesz liczyć na wyposażenie z tradycyjnego biura, więc musisz zadbać o to samodzielnie. Poza wygodą i dobrym samopoczuciem, oświetlenie ma również ogromny wpływ na nasze zdrowie. Dlatego też warto postawić na lampki, które umożliwią nam takie ustawienie oświetlenia, aby nasze oczy męczyły się jak najmniej. Nowoczesne smart żarówki pozwalają zmieniać kolor światła, jego natężenie i co ciekawe, niektóre z nich informują o konieczności wykonania przerw! A te są szalenie istotne dla naszej efektywności. Warto więc wybrać lampkę, do której bez problemu dostaniemy inteligentne żarówki. Praca w domu umożliwia nam stosowanie udogodnień, na które powinniśmy sobie pozwolić. A to wszystko dla naszej efektywności i komfortu pracy zdalnej.

  • Dodaj do koszyka
    110,00 
  • Wybierz opcje
    35,00 40,00 
  • Promocja
    Dodaj do koszyka
    45,00 
  • Promocja
    Wybierz opcje
    24,00 25,00 
  • Dodaj do koszyka
    40,00 
  • Promocja
    Dodaj do koszyka
    69,00 
  • Dodaj do koszyka
    75,00